"Nowy" Rock And Roll Circus na przełomie maja/czerwca 2019

źródło: discogs.com


Jak poinformowała strona internetowa variety.com, ABKCO planuje ponowne wydanie legendarnego programu telewizyjnego (oczywiście nie zrealizowanego) Rock And Roll Circus na przełomie maja/czerwca 2019 roku. Będzie to ostatni produkt, który jest związany z obchodami 50 lecia wydania płyty Beggars Banquet.

Nowa reedycja będzie zawierać:
- DVD lub Blu-Ray (w wide-screen Dolby Vision, z audio w Dolby Atmos);
- Kolorowa książeczka;
- wersja audio CD lub 3 LP (znajdziemy tam kilka niepublikowanych piosenek np. Revolution oraz Yer Blues w wykonaniu super grupy The Dirty Mac).

Niestety ABKCO (po raz kolejny) niczego nowego dla fanów nie przygotowało. Zero nowego Stonesowego materiału....

źródło: iorr.org/variety.com/BlackAndBlueBlog

Komentarze

  1. Mnie ten news cieszy :) Od dawna planowałem zaopatrzyć się w RnRC na DVD, więc w końcu będę miał okazję, a może nawet trafi mi się zestaw w pakiecie z CD ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stonesi nagrali w tym czasie tyle materiału, a nadal nas karmią odgrzewanymi kotletami... Fani Beatlesów będą mieli znów coś nowego, a my...? Ja także nie mam w ogóle tego na DVD i CD, więc planuje zakupić wersje Blu-Ray i pokuszę się może jeszcze o audio (chyba, że będzie w zestawie).

    Ostatni raz ABKCO pozytywnie zaskoczyło w 2012 roku, wydając świetny BOX Charlie Is My Darling z super przeróbką filmową...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz