Start Me Up


Żródło: potoclips.com

Nadszedł ten dzień, kiedy mogę podzielić się z wami moją pasją, jaką jest od wielu lat muzyka The Rolling Stones. Postanowiłem otworzyć własnego bloga, ponieważ nadal w naszym kraju brakuje konkretnych informacji, które mogłyby poszerzyć wiedzę innych, na temat najlepszego Rock And Roll'owego zespołu na świecie. Mam nadzieje, że witryna będzie świetnym źródłem informacji.

Co jakiś czas na stronie będą pojawiały się konkretne i ciekawe (mam nadzieję) teksty, które będą skupiały się na danym okresie kariery The Rolling Stones, nie zabraknie informacji o nowościach płytowych, filmowych; najbliższych koncertach i wielu innych ważnych wydarzeniach.

Zapraszam do zaglądania i czytania bloga Black And Blue.
It’s Only Rock And Roll (But I Like It). 

Komentarze

  1. Proponuję, żebyś stopniowo wrzucał na bloga teksty wszystkich piosenek, jakie w czasie swojej kariery Stonesi nagrali i wydali. To, oczywiście, mnóstwo pracy, ale świetnie byłoby mieć do nich dostęp w każdej chwili.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz