Malmö 30th August 1970 - mix of two sources

Nowa publikacja Frankensteina! 

źródło: iorr.org
34 wydawnictwo poświęcone jest Europejskiej trasie z 1970 roku, a dokładniej koncertowi otwierającemu trasę. Fani będą mogli posłuchać kompletne nagranie z dwóch źródeł! z występu, który odbył się w szwedzkim Malmo 30 sierpnia 1970 roku. 

Oto komentarz do płyty samego autora: 

Kilka miesięcy temu grałem / pracowałem z plikiem wysłanym przez Vancouver'a, używanym przez VGP, który wymieszałem ze źródłem użytym w DAC nr 101.
Czasem wynik jest dla moich uszu bardzo interesujący, daje fałszywy efekt stereo w utworze (w szczególności na ścieżkach akustycznych).
Ale czasami taśmy nie działały dokładnie w tej samej prędkości podczas całego utworu ..... więc problemy z synchronizacją pojawiają się w środku ścieżki: spędziłem godziny, aby trochę poprawić, ale z rożnym sukcesem  (najgorsze jest Gimme Shelter) .
Najpierw myślałem, aby opublikować tylko lepsze wyniki, ale w końcu tutaj jest wszystko.
Ostrzegam, że to prawdziwa mieszanka Frankensteina !!!
Wersja DAC znajduje się na lewym kanale (+ 2%), wersja stratna Vancouver'a jest na prawym kanale (-2%) z niewielkim przyspieszeniem.
Mam nadzieję, że niektórym spodoba się akustyka!

Całe wydawnictwo można pobrać z strony iorr.org. 

Lista utworów: 
01 - intro
02 - Jumping Jack Flash
03 - Roll Over Beethoven
04 - Sympathy For The Devil
05 – Stray Cat Blues
06 - Love In Vain
07 - Prodigal Son
08 - You Gotta Move
09 - Dead Flowers
10 - Midnight Rambler
11 - Gimme Shelter
12 - Live With Me
13 - Let It Rock
14 - Little Queenie
15 - Brown Sugar
16 - Honky Tonk Women
17 - Street Fighting Man


żródło: iorr.org/BlackAndBlueBlog

Komentarze