Stone's raunchy rock attack in Tucson - nowa płytowa propozycja od Frankesteina!

źródło: iorr.org
Po wydaniu interesującego nagrania z Malmo 1970, przyszedł czas na przejście do roku 1972, w którym Stonesi odbyli cudowną trasę po Stanach Zjednoczonych. Tym razem 35 pozycja Frankesteina zawiera nagranie z koncertu w Tucson z 14 czerwca 1972 roku. Jest ono na tyle ciekawe, ponieważ powstało z dwóch różnych źródeł, tworząc tym samym, niezwykły dwu płytowy album.

Poniżej komunikat samego autora produktu: 
Oto kolejna próba uzyskania najbardziej kompletnego koncertu z najlepszą jakością, więc ukazuje wam nową produkcję Frankensteina: 35-ta!
Na ten koncert sprawdziłem różne wersje, które miałem: są tam wyraźnie 2 różne źródła.
Pierwszy używany przez VGP ma wyraźniejszy dźwięk, ale kilka przejść jest nieobecnych. Z drugiej strony, znajdziemy je w wersji Cannonball "You Know What You Had", która jest bardziej kompletna, której dźwięk jest wyraźniejszy, w mono z jednym kanałem mniejszym od drugiego. Jest to wersja, której użyłem wzmacniając właściwy kanał (+ 7dB) i powielając ją z niewielkim opóźnieniem o wartości 0,10,  co daje większą amplitudę dla dźwięku (czasem czuje się stereo). Użyłem wersji VGP do kontrolowania prędkości: ta wersja wymagała spowolnienia 0,81%. Moja wersja Canonball miała kilka wad cyfrowych, szczególnie w przypadku ostatnich 3 tytułów z pierwszego dysku: poprawiłem je, bez słyszalnych konsekwencji na "Love In Vain" i "Sweet Virginia", ale były one zbyt ważne w "You Can't Always Get What You Want". Do tego tytułu użyłem 2 łatek (od 2'31 do 3'00 i 3'22 na końcu) z wersji Risk Disk, która również używa tego samego źródła, ale jak dla VGP z dźwiękiem nieco bardziej tępym. Wciąż dla "You Can't Always Get What You Want" użyłem drugiego źródła znalezionego w wersji "Weeping Goat", "Is not Touched A Drink All Night", ostatnie 20 sekund, brakowało we wszystkich wersjach pierwszego źródła. Oddzieliłem też strojenie i bełkot między "You Can't Always Get What You Want" i "All Down The Line" Podoba mi się ostateczny wynik i mam nadzieję, że niektórzy fani porównają je z wersjami, które posiadają i będą cieszyć się z tego miksu.

Tracklista:
CD1:
01 - Brown Sugar
02 - Bitch
03 - Rocks Off
04 - Gimme Shelter
05 - Happy
06 - Tumbling Dice
07 - Love In Vain
08 - Sweet Virginia
09 - You Can’t Always Get What You Want

CD2:
01 - tuning and mumbling
02 - All Down The Line
03 - Midnight Rambler
04 - Band introduction
05 - Bye Bye Johnny
06 - Rip This Joint
07 - Jumping Jack Flash
08 - Street Fighting Man

Cały album dostępny na stronie: iorr.org

Źródło: iorr.org/BlackAndBlueBlog

Komentarze